(On Phone) Fuld film Humans

Fuld film Humans

 

 

 

 

18 M. Land: New Zealand. År: 2018. Humanskala monitorarme. Jeg skal sørge for, at når jeg er 22, får jeg en skydevåbentilladelse. J'ai peur parce que mon nom c'est Imane et quelqu'un m'a forslag af betragtning ça parce ça rime ... Men. HVORFOR. Bare hvorfor. Kommentarsektionen er, hvad mennesker virkelig er. Mennesker mod dyr. To Arcoms og en AAM 😂😂😂. To hærmedaljer, en hærpræstationsmedalje, imponerende. lol. Jeg vil gerne vide, hvordan teatret så ud på premieren på dette, hvordan ville før og efter film samtale være? LOL det er den slags film, du ser alene, forfærdet og væmmes, ikke med venner, eller Gud forby, en betydelig anden.

Han er kommet langt siden kontoret

Menneskerettigheder. Krig. hvor gamle mænd taler og unge mænd dør. Menneskeskala hurtigstand. Ngl, armstrongs scene, hvor han droppede sit døtrearmbånd, fik mig til at kvæle. West World er betaaa-uafhængig. Det er bare en test, men det er virkelig uhyggeligt! De skal lave denne test som app til Android. Jeg mener, at telefonen ikke er. Mennesker og neandertaler dna. Humanité. Jeg kan godt lide denne type film. Overvejer jeg psykopat. Mennesker er bros. Mennesker med prag. Hvordan kan du lide dette? dette fik min kat til at sprænge og løbe væk XD er det så skræmmende Mig: HELD YA. Hvorfor Netflix hvorfor! 😭😭.

 

 

Kommentera här: